Enllaços
Contingut actualitzat
Categories
Contingut antic
(ja no s'actualitza)
Versions anteriors
d'aquesta pàgina
Arxiu
|
|
 |
diumenge, 22 / febrer / 2004 |
[SecurityFocus] Automating Windows Patch Management, sèrie d'articles en tres parts (per ara s'han publicat la primera i la segona) sobre com automatitzar la gestió dels pegats a les plataformes Windows (2000, XP i 2003).
La primera part tracta sobre SUS, Microsoft Software Update Services per tal d'automatitzar la instal·lació de pegats. La segona part tracta profunditza en conèixer com funciona SUS, com monitoritzar-lo i com solucionar els problemes més habituals.
|
22:47 (# Enllaç permanent) ()
|
|
Fa unes setmanes, el «The New York Times» publicava un excel·lent article al seu dominical analitzant qui són i com actuen els autors de virus. Avui ha estat el «The Guardian» qui ha publicat un reportatge dominical, The enemy within on es fa una anàlisi sobre els autors de virus.
|
22:42 (# Enllaç permanent) ()
|
|
[SecurityFocus] Wireless Honeypot Trickery o com els honeypots (sistema trampa per identificar els atacants) són una gran mesura per aconseguir identificar els problemes de seguretat i les tàctiques utilitzades per atacar les xarxes sense fil.
|
22:37 (# Enllaç permanent) ()
|
|
[The Wall Street Journal] Mergers won't ease crowding in cellphone industry La setmana passada es va publicar aquest article, on es comenta la venda de la filial de telefonia mòbil d'AT&T. Però el més interessant és una idea que hi ha a l'article i que, personalment, he defensat: la telefonia mòbil de tercera generació tindrà un seriós competidor en el món WiFi, no només en transferència de dades sinó també en veu.
A l'article es posa com exemple el cas de la universitat de Dartmouth, que ja ha dóna als estudiants la possibilitat de fer servir telèfons WiFi, eliminant la necessitat de fer servir telèfons mòbils: WiFi ofereix unes comunicacions més econòmiques.
Pel que sembla, a més NexTel (l'operador més petit de telefonia mòbil dels Estats Units) anuncia la disponibilitat de telèfons mòbils duals: funcionaran amb la xarxa cel·lular tradicional --com pot ser GSM-- i amb xarxes WiFi.
|
13:23 (# Enllaç permanent) ()
|
|
© Copyright 2003-2004 Xavier Caballe.
|
|
|