Última actualització: 01/12/2004; 00:14:41
Weblog d'en Xavi Caballé
Pàgina personal de Xavier Caballé.
«Wish I didn't know now what I didn't know then» (Bob Seger)
        

Enllaços
en finestra nova
Contingut actualitzat


Categories




Contingut antic
(ja no s'actualitza)


Articles
(fins maig 2003)



Versions anteriors
d'aquesta pàgina

Arxiu

dissabte, 13 / novembre / 2004


L'auge de la filosofia "copyleft" i la seva ampliació a cada vegada més esferes de la producció intel·lectual humana es va fer palesa en la cinquena edició del Hackmeeting, que es va celebrar el darrer cap de setmana d'octubre a Sevilla. 300 persones van assistir a les jornades, que es van inaugurar amb un reeixit concert de música lliure.

Continuació...


22:29 (# Enllaç permanent) | Comentaris: | Trackback:

Pompeia
El 22 d'agost de l'any 79, en plena canícula, comencen a succeir una sèrie de fenòmens estranys: la mort de tots els peixos d'una piscifactoria, el gust de sofre de l'aigua, l'assecament d'un dels principals aqüeductes que abasteixen a una part important de l'Imperi Romà.

Quatre homes es llencen en una frenètica cerca per determinar l'origen de tots aquests fenòmens. No saben que estan en les darreres hores de la seva vida i que l'origen de tots aquests canvis és l'activitat interna del Vesuvi.

Pompeia retrata una societat que viu envoltada de luxe i opulència, negant-se a identificar l'evidència. Una societat que recorda molt la nostra forma de viure actual.

Títol: PompeiaPompeii»)
Autor: Robert Harris
Traducció: Mar Albacar i Lluís Delgado
Edicions 62
318 pàgines
1a edició (setembre 2004)
ISBN: 84-297-5491-1


18:37 (# Enllaç permanent) | Comentaris: | Trackback:


[News.com] Trojan horse spies on Web banking. Banker-AJ, un troià que espia l'activitat dels usuaris quan accedeixen a les webs de diversos bancs (tots americans: Abbey, Barclays, Egg, HSBC, Lloyds TSB, Nationwide i NatWest). El troià captura les contrasenyes i fa captura de pantalles de les sessions, enviant aquesta informació als autors del troià. És una nova generació d'atac phishing, cada vegada més sofisticada.


17:45 (# Enllaç permanent) | Comentaris: | Trackback:


[InfoWorld] Microsoft probing reported flaws in Windows XP SP2. De moment no hi ha constància que cap d'aquestes vulnerabilitats hagi estat explotada.


17:41 (# Enllaç permanent) | Comentaris: | Trackback:


[ComputerWorld] UN creates Internet governance working group. Les Nacions Unides ha fet la selecció de membres del grup de treball sobre el govern d'Internet, WGIG
The group, which will be chaired by Nitin Desai, special advisor to UN Secretary-General Kofi Annan, will include 40 members from governments, the private sector and civil society, a term collectively applied to nongovernmental organizations representing a wide variety of interests from human rights to free software. A list of the members is available at the WGIG Web site.
 


17:39 (# Enllaç permanent) | Comentaris: | Trackback:

© Copyright 2003-2004 Xavier Caballe. . Si no s'indica expressament el contrari, el material publicat en aquest weblog es distribueix d'acord amb la llicència Creative Commons. El contingut és responsabilitat única i exclusivament del seu autor i no té cap relació amb les seves activitats professionals.

350

Novembre 2004
Diu Dil Dim Dim Dij Div Dis
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
Oct   Des



Subscribe to "Weblog d'en Xavi Caballé" in Radio UserLand.

Click to see the XML version of this web page.






Creative Commons License

Wishlist

Webs d'amics
jcea
Vicent Partal
Jordi Mas
Toni Hermoso
Mercè Molist
Mina Nabona-Jassans

Gurus
Scripting News
Jon Udell
Bruce Sterling
Bruce Schneier
Howard Rheingold
Reflexiones e irreflexiones
Atalaya
Cuaderno de bitácora
Linotipo
Pedro Jorge Romero

Seguretat
reversing.org
Seguridad de la información
Somiatruites, Ciberderechos
     en la red

eN Espiral ~> Juanma Merino
Navega seguro

PDA
CosesPalm
PalmCat
CanalPDA.com

Cultura
El Llibreter